Պարապմունք 55.

1․ Լուծել հավասարումները․

ա) Լուծում չունի
բ) x1=5 , x2=-3
գ) Լուծում չունի
դ) x1=3 , x2=-5
ե) x1=-3 , x2=-17
զ) x1=23 , x2=-1
է) x1=10+√31 , x2=10-√31
ը) x1=-1 , x2=-21

2․ Լուծել հավասարումները․

ա) x=4
բ) Լուծում չկա
գ) …
դ) …
ե) x1=-4 , x2=-12
զ) x1=11 , x2=-2
է) Լուծում չկա
ը) Լուծում չկա

3․ Լուծել հավասարումները․

ա) x1=2 , x2=-1
բ) x1=8 , x2=-3
գ)x1=2 , x2=1
դ) x1=7 , x2=6
ե) x1=0,5 , x2=-2
զ) x1=3 , x2=-2
է) x1=-6 , x2=-8
ը) x1=-6 , x2=-11

Руский язык

1.Объясните следующие пословицы и поговорки:

Борода росла — разума не принесла.
О человеке, не поумневшем до старости

Век живи, век учись․
В течении своей долгой жизни, человек должен постоянно учиться чему-то новому

Не тот живет больше, кто живет дольше.
Не количество прожитых лет определяет длительность жизни, а качество и смысл жизни.

2. Подберите антонимы к следующим словосочетаниям։

Вечный мир — Временный мир
взрослый человек- Ребёнок
молодая барышня — Пожилая
короткий миг — Долгый миг
последнее утро — Парвая ночь
горький плач — сладкий смех
безответственный поступок — Отвествинный поступок
короткий день — Долгая ночь
быстрое движение — медленное движение

3. Образуйте словосочетания из данных основ, а после словосочетания превратите в предложения։

красный: Красный свет: На пишеходе загорелся красный свет.
правый: Правая рука: Мне не удобно писать правой рукой.
зеленая: Зелёная футболка: Тебе очень идёт зелёная футболка.
частый: Частый вопрос: Этот вопрос очень частый.
духовник: Святой духовник: Святой духовник мне очень помог.
золотой: Золотой браслет: Я была бы рада золотому браслету.
кафтан: Голубой кафтан: Я нашла голубой кафтан в нашем чердаке.
покой: …
корень: Глубокий корень: У этого дерева глубокий корень.
покорный: покорная просьба: У меня есть покорная просьба к тебе.
герань: Красивый герань: Я нашла красивый герань в нашем саду.

Ապրիլ ամսվա մայրենիի ամփոփում

Սիրելի՛ սովորող, կարգավորի՛ր բլոգդ, լրաԱցրո՛ւ կիսատ աշխատանքներդ: Բլոգումդ եղած նյութերը համեմատի՛ր իմ բլոգում առկա նյութերի հետ, որոնք պետք է կատարած լինեիր և լրացրո՛ւ բացթողումներդ:

Թվանշանով գնահատի’ր ինքդ քեզ։
8

Պատմություն

1.Համեմատեք հայկական ազգային կուսակցություններին։
Հայ Հեղափոխական Դաշնակցություն.
1890 թվականին հիմնադրված Դաշնակցությունը առաջին համաշխարհային պատերազմից առաջ հայկական ամենամեծ և ամենաազդեցիկ կուսակցությունն էր։ Նա հանդես է եկել անկախ և միացյալ Մեծ Հայաստանի ստեղծման օգտին և իր նպատակներին հասնելու համար կիրառել է ինչպես օրինական, այնպես էլ անօրինական մեթոդներ:
Հայաստանի Սոցիալ Դեմոկրատական ​​Կուսակցություն (ՍԴՀԿ). ՍԴՀԿ-ն հիմնադրվել է 1907 թվականին, մարքսիստական ​​կուսակցություն էր, որը պաշտպանում էր Հայաստանում սոցիալիստական ​​հեղափոխությունը: Այն ավելի քիչ ազդեցիկ էր, քան Դաշնակցությունը, բայց զգալի աջակցություն ուներ հայ աշխատավոր դասակարգի շրջանում։
Առաջընթաց կուսակցություն. 1908 թվականին հիմնադրված «Առաջադիմություն» կուսակցությունը լիբերալ կուսակցություն էր, որը պաշտպանում էր բարեփոխումները Օսմանյան կայսրությունում:
Նմանություններ:
Այդ շրջանի հայկական բոլոր կուսակցություններին միավորում էր հայ ժողովրդի կյանքը բարելավելու ընդհանուր նպատակը։ Նրանք բոլորը քննադատում էին Օսմանյան կայսրությունում հայերի նկատմամբ խտրականությունն ու հալածանքները։ Նրանք բոլորը ձգտում էին հայերի ավելի մեծ ինքնավարության կամ անկախության:
Տարբերությունները:
Կողմերը տարբերվում էին իրենց գաղափարական հայացքներով։ Դաշնակցությունը ազգայնական կուսակցություն էր, ՍԴՀԿ-ն՝ սոցիալիստական, իսկ Առաջադիմությունը՝ ազատական ​​կուսակցություն։ Կողմերը նաև տարաձայնություններ են ունեցել իրենց նպատակներին հասնելու հարցում։
Դաշնակցությունը պատրաստ էր բռնություն կիրառել, ՍԴՀԿ-ն նախընտրեց օրինական մեթոդները, իսկ Առաջընթաց կուսակցությունը հավատում էր գործող համակարգի բարեփոխումներին։

2. Կազմեք առաջին աշխարհամարտի իրադարձությունների և արդյունքների վարկանիշային աղյուսակները;

ԻրադարձությունԺամանակահատվածՀետևանք
ԱՄՆ-ի մուտքը պատերազմ6 ապրիլի, 1917 թ.Սա շրջեց պատերազմի ընթացքը հօգուտ Անտանտի։
Միացյալ Նահանգները Անտանտին տրամադրեց զգալի ռեսուրսներ և ռազմական օգնություն:
Արևելյան ճակատամարտ Ռուսական զորքերի դեմ Գերմանական և Ավստրիական զորքերը:6 ապրիլի, 1917 թ.
Արևմտյան ռազմաճակատ.
Ֆրանսիական զորքերը դուրս եկան Գերմանականի դեմ:
Վերդենի ճակատամարտ.
փետրվարի 21 – դեկտեմբերի 18, 1916 թ.Պատմության ամենաարյունալի մարտերից մեկը.
Հսկայական կորուստներ երկու կողմից.
Կովկասյան ռազմաճակատ. Ռուսական զորքերը Արևմտյան Հայաստանի տարածքում Օսմանյան կայսրության դեմ:1915 հունվարԿովկասյան ճակատը ջախջախեց թուրքական զորքերին
Պատերազմական գործողություններ Ճապոնացիների կողմից Չինաստանում:1915 հունվարՏարածքների գրավում:
Մառնի ճակատամարտ1918 թ. ամառԳերմանիայի պարտություն, քառյակ դաշինքի փլուզում (Գերմանիա, Ավստրո-Հունգարիա, Թուրքիա, Բուլղարիա):
Անտանտի հարձակողական գործողություններ1918 թ.Անտանտի հաղթանակ:
Գերմանիայի դաշնակիցների զինադադարի կնքում, պատերազմից դուրս գալու գործընթաց1918 թ. հոկտեմբերի 30Պարտության ճանաչում:
Գերմանիայի զինադադար1918 թ. նոյեմբերի 11Պարտության ճանաչում
Պատերազմի հետևանքՄարդկային մեծ կորուստներ. Ոչնչացվեց երիտասարդության մի ամբողջ սերունդ։
Օսմանյան, Ավստրո-Հունգարական, Ռուսական կայսրությունների փլուզումը: Եվրոպայում նոր պետությունների ի հայտ գալը:

Գործնական աշխատանք

202.Երկրորդ պարբերության բայերը աոաջին պարբերության բայերի
նման արտահայտի՛ր անցյալ ժամանակովՏեքստի այդ հատվածի արտահայտած միտքն ինչպե՞ս փոխվեց:

Երկրում շատ բարձր ու անմատչելի մի լեռ կար, որ լիքն էր բոլոր բարիքներով: Մարդիկ կամեցան դրա վրա բնակություն հաստատել: Սակայն նրա վրա բարձրանալր շատ դժվար էր, թեև վերելքի շատ ճանապարհներ կային: Նրանք, ովքեր բարձրանալու ժամանակ կանգ առան հանգստանալու, սայթաքեցին ու ցած գլորվեցին, մինչև ստորոտը: Իսկ ովքեր դադար առնել չուզեցին, այլ գավազանի օգնությամբ շարունակեցին վերելքը, բարձրացան լեռան վրա ու հանգիստ կյանք վայելեցին:

Այդպես թուլակազմ ու վախկոտ մարդիկ մնում են կես ճանապարհին ու կորչում, իսկ հաստատակամները, համբերությունն իրենց նեցուկ ունենալով, վեր են բարձրանում ու հասնում իրենց նպատակին:

Այդպես թուլակազմ ու վախկոտ մարդիկ մնացին կես ճանապարհին ու կորան, իսկ հաստատակամները, համբերությունն իրենց նեցուկ ունենալով, վեր են բարձրացան ու հասան իրենց նպատակին:

204.Կետերի փոխարեն մի անգամ փակագծերում դրված առաջին բայաձևերը գրի՛րմյուս անգամ երկրորդներըՈ՞ր ձևերն են ավելի հարմար:

Գայլը տեսավ, որ անտառային աղավնին շյուղեր Հավաքեց (հավաքեց, հավաքում է) և նրան ասաց.
Տեսնում եմ, որ ամբողջ օրը թռչկոտեցիր (թռչկոտեցիր, թռչկոտում ես) ճյուղից ճյուղ, շյուղեր ես հավաքում, բայց մինչև այսօր ոչ կարգին տուն ունեցար (ունեցար, ունես) ո՛չ էլ տաք օջախ:
Աղավնին պատասխանեց.
Այն օրից, ինչ հարևան ենք, ես էլ տեսա (տեսա, տեսնում եմ), որ դու ոչխարներ հափշտակեցիր (հափշտակեցիր, հափշտակում ես) ու բերեցիր (բերեցիր, բերում ես) որջդ, բայց ո՛չ կարգին հագուստ ունեցար(ունեցար, ունես), ո՛չ էլ մոտ ընկերներ:
Առակը ցույց տվեց (ցույց տվեց, ցույց է տալիս), որ չար ու գիշատիչ մարդիկ էլ քիչ չաշխատեցին (չաշխատեցին, չեն աշխատում), բայց երջանկության չհասան (չհասան, չեն հասնում):

Գայլը տեսավ, որ անտառային աղավնին շյուղեր է հավաքում (հավաքեց, հավաքում է) և նրան ասաց.
Տեսնում եմ, որ ամբողջ օրը թռչկոտում ես (թռչկոտեցիր, թռչկոտում ես) ճյուղից ճյուղ, շյուղեր ես հավաքում, բայց մինչև այսօր ոչ կարգին տուն ունես (ունեցար, ունես) ո՛չ էլ տաք օջախ:
Աղավնին պատասխանեց.
Այն օրից, ինչ հարևան ենք, ես էլ տեսնում եմ (տեսա, տեսնում եմ), որ դու ոչխարներ ես հափշտակում (հափշտակեցիր, հափշտակում ես) ու բերում (բերեցիր, բերում ես) որջդ, բայց ո՛չ կարգին հագուստ ունես (ունեցար, ունես), ո՛չ էլ մոտ ընկերներ:
Առակը ցույց է տալիս (ցույց տվեց, ցույց է տալիս), որ չար ու գիշատիչ մարդիկ էլ քիչ չեն աշխատում. (չաշխատեցին, չեն աշխատում), բայց երջանկության չեն հասնում (չհասան, չեն հասնում):

205.Տրված տեքստի դիմավոր բայերը փոխի՛ր այնպեսոր ինչ էր (էինարել հարցին պատասխանենՏրված և ստացված տեքստերը համեմատի՛րո՞ր տեքստի բայաձևերը կանվանես վաղակատար անցյալ:

Երբ սուսերամարտի աշխարհի առաջնության հաղթողին հարցրին, թե ո՛վ է եղել նրա առաջին մարզիչը, նա պատասխանեց` Ալեքսանդր Դյուման: Ասաց, որ երբ դպրոցում առաջին անգամ «Երեք հրացանակիրները» կարդաց, հաստատ որոշեց սուսերամարտ պարապել:

Երբ սուսերամարտի աշխարհի առաջնության հաղթողին հարցրել էին, թե ո՛վ է եղել նրա առաջին մարզիչը, նա պատասխանեց` Ալեքսանդր Դյուման: Ասաց, որ երբ դպրոցում առաջին անգամ «Երեք հրացանակիրները» կարդացել էր, հաստատ որոշել էր սուսերամարտ պարապել:

254.Բարդ նախադասությունները դարձրո՛ւ երկուական պարզ նախադասություններ: 

Հարավային Աֆրիկայում կա մի բույս, որը հիմնականում թիթեռներով է սնվում: 
Հարավային Աֆրիկայում կա մի բույս։ Այն հիմնականում թիթեռներով է սնվում: 

Անգլիայում մեծ համարում ունի խոլորձ (օրխիդեա) ծաղիկը, որն ունի չորս հազար տեսակ: 
Անգլիայում մեծ համարում ունի խոլորձ (օրխիդեա) ծաղիկը։ Այն ունի չորս հազար տեսակ: 

Առավել արժեքավոր է այն տեսակը, որի հոտը շարունակ փոխվում է: 
Առավել արժեքավոր է այն տեսակը: Նրա հոտը շարունակ փոխվում է: 

Մոնղոլիայի երկարակյացների մեջ, որոնց միջին տարիքը գերազանցում է հարյուրը, չկա ոչ մի տղամարդ: 
Մոնղոլիայի երկարակյացների միջին տարիքը գերազանցում է հարյուրը: Նրանց մեջ չկա ոչ մի տղամարդ: 

Արդեն գիտական պատասխան կա այն հարցին, թե ո՞ր տարիքից են երեխաները սկսում հեքիաթ սիրել: 

256.Տեքստը փոխադրի՛ր պարզ նախադասություններով:

Հագար ինը հարյուր ութսունյոթ թվականի հունվարի մեկից Ֆինլանդիայում կենդանիների պաշտպանության վերաբերյալ նոր օրենք է ընդունվել, ըստ որի երկրի կրկեսներում փղերի ելույթներն արգելված են, քանի որ արևադարձային երկրների այդ հյուրերը վատ են հաղթահարում Սուոմիի ցուրտ կլիման: Փղերը միակ «մերժվածները» չեն. այդ ցուցակում հիշատակվում են նաև ռնգեղջյուրները, զեբրերը, ջայլամները, կոկորդիլոսները և կապիկները: Ֆինլանդիան աշխարհում առաջին երկիրն է, որը նման հակակրկեսային օրենք է ընդունել:

Ֆինլանդիայի կրկեսներում փղերի ելույթներն արգելված են։ Արգելված են նաև ռնգեղջյուրների, զեբրերի, ջայլամների, կոկորդիլոսների և կապիկների ելույթները: Ֆինլանդիան առաջինն է որը նման օրենք է ընդունել։POSTED INՀԱՅՈՑ

Руский язык

  1. Объясните следующие пословицы и поговорки
    Борода росла — разума не принесла. Это когда человек вырос, но не поумнел.
    Век живи, век учись. Всю жизнь человеку есть что учить.
    Не тот живет больше, кто живет дольше. Больше живёт тот, кто в жизни повидал много хорошего и счастливого.
  2. Подберите антонимы к следующим словосочетаниям։
    Вечный мир-короткая война, взрослый человек-ребёнок, молодая барышня-старая женщина, короткий миг-долгое времяпервое утро, последнее утро, горький
    плач-сладкий смех, безответственный поступок-ответственный поступок, короткий день-длинная ночь, быстрое движение-медленное движение.
  3. Образуйте словосочетания из данных основ, а после словосочетания превратите в предложения։
    красный, правый, зеленая, частый, духовник, золотой, кафтан, покой, корень, покорный, герань.

красный закат, правый берег, зеленая трава, частый кашель, духовник короля, золотой браслет, зелёный кафтан, домашний покой, целебный корень, покорный слуга, душистая герань.

Вечером мы смотрели на красный закат. Нас переправили на правый берег. Рядом росла зеленая трава. У моего друга частый кашель. Духовник короля много молится. Ему подарили золотой браслет. Зелёный кафтан тебе к лицу. Нам иногда нужен домашний покой. Мы купили целебный корень. Покорный слуга всегда будет защищать своего хозяина. Дома у моего друга растёт душистая герань.

Միակազմ նախադասություններ.

Միակազմ նախադասություններ. մեր ընթերցած պատմվածքներից դուրս գրի’ր միակազմ նախադասությունների օրինակներ, որոշի’ր տեսակը։

Նստե՞մ-անենթակա միակզամ նախադասություն։
Բարձրանա՞մ-անենթակա միակզամ նախադասություն։
Տխրամած-անենթակա միակզամ նախադասություն

Կենտրոնական Ասիա

Քարտեզի վրա նշել Կենտրոնական Ասիայի երկրները ու դրնաց ափերը ողողող ջրային ավազանները: 

  1. Որոնք են Կենտրոնկան Ասիայի երկրների զարգացման նախադրյալները:
    Կենտրոնական Ասիայի զարգացման նախադրյալներն են, ածխի հանույթը, սև մետաղները, ունի մեքենաշինության որոշ արտադրատեսակներ, ոչխարների և խոզերի բիզնես, ձկնորսությունը և այլն։
  2. Ինչ դեր ունի Կենտրոնական Ասիան համաշխարհային տնտեսության մեջ: 

Հարավարևելյան Ասիայի երկրների մասնագիտացման և տնտեսության զարգացման վրա զգալի ազդեցություն են ունեցել կլիմայական պայմանները, տնտեսաաշխարհագրական դիրքը, մարդկային ռեսուրսները և բնական հարուստ ռեսուրսները:

Գյուղատնտեսությունը տնտեսության հիմքն է: Այնտեղ մշակում են ջուր, սուրճ և գետնանուշ։ Հարավարևելյան Ասիայում արտադրվում է ողջ աշխարհի բնական կաուչուկի 78 %-ը։

Как я использую русский язык в своей настоящей жизни

Домашнее задание: Написать эссе » Как я использую русский язык в своей настоящей жизни»

Я использую руский язык, чтобы общатся с туристами и иностранцами в интернете. Также я использую руский язык для чтения и для учебы. Ещё с помошью русского языка я смотрю разные интересные и смешные видео в соц. сетях, поскольку есть много хороших русскоговорящих авторов в соц. сетях.

Պարապմունք 51

1․Լուծել անհավասարումները;

233. (4;+∞)
234. [0;9]
235. [0;4)
236. [0;+∞)
237. ⌀
238.(64;+∞)
239.[0;+∞)
240.[0;16]
241.[0;49)
242.[0;+∞)
243.(81;+∞)
244.(7;+∞)
245.[0;+∞)
246.[0;7/3)
247.⌀
248.⌀
249.⌀
250.[0;+∞)
251.[0;4]
252.⌀
253.[0;11/7)
254.(2,5;+∞)
255.⌀
256.⌀
257.(15,5;+∞)
258.[0;8]
259.⌀
260.[0;16/3)
261.[0;+∞)
262.[0;3)
263. (8;+∞)
264.⌀
265.[4;+∞)
266. [0;2,5]
267.(10/3;+∞)
268.[0;1)

2․ Լուծել անհավասարումները։